Бухгалтерський аутсорсинг на найвищому рівні
+38 (067) 780-62-50
м. Київпр-т Палладіна 32офіс 126
Вже давно розвіяний міф про те, що тільки штатний бухгалтер надає якісні послуги для ведення бізнесу. Все більше підприємств і просто фізичних осіб звертається за допомогою в аутсорсингові компанії. Саме там зібрані професіонали своєї справи, які здатні грамотно проконсультувати і навести порядок у вашій документації. На перший погляд може здатися, що бухгалтерський аутсорсинг необхідний тільки великим компаніям зі складною бухгалтерією, проте ФОП також нерідко потребує кваліфікованої допомоги. Про те навіщо потрібні бухгалтерські послуги для ФОП (ФОП) і де їх замовити в Києві далі в статті.
Дистанційні послуги бухгалтера практично не відрізняються від тієї роботи, яку виконує штатний фахівець. Однак це актуально в разі наявності цього штату, при цьому навіть маючи свого фахівця, компанії звертаються до аутсорсингу, щоб перевірити його роботу або оперативно виконати інше завдання, наприклад, терміново підготувати звіт для податкової. Дуже часто власники ФОП мають невелику кількість людей в підпорядкуванні, а то і зовсім не мають його. Відповідно всю бухгалтерську роботу необхідно виконувати самостійно.
У багатьох при заповненні звітності результату роботи ФОП виникають труднощі, що може спричинити за собою штрафи. Щоб зняти з себе тягар відповідальності і бути впевненим в правильності заповнення всієї документації, доцільно скористатися послугами аутсорсингової компанії. Це вигідно обом сторонам. Замовник, тобто власник ФОП або ФОП делегує обов'язки, пов'язані з веденням документації, а компанія-власник замовлення виконує її у відповідності з усіма вимогами закону і отримує свій прибуток. Протягом 20 років компанія «Авіста» успішно допомагає своїм клієнтам у веденні бухгалтерії, завдяки чому заробила хорошу репутацію на ринку.
У замовника є можливість вибрати для себе зручний спосіб роботи з аутсорсингової компанією, це можуть бути разові звернення (наприклад, щоб одноразово скласти звіт), періодичні (звернення раз в квартал для здачі податкової документації) і постійні (в цьому випадку протягом встановленого періоду бухгалтер на аутсорс веде всю вашу господарську та фінансову документацію). Найбільш поширені бухгалтерські послуги для ФОП:
• консультація професійного бухгалтера онлайн;• ведення обліку первинної документації (Договори, акти, книга обліку доходів, різні рахунки і т. д.);• зміна або додавання КВЕДів;• виставляння і оплата рахунків (наприклад, за рекламу, оренду приміщення, розробку сайту і т. д.);• підготовка і здача податкової звітності.
Якщо вам потрібен висококваліфікований бухгалтер в Києві для супроводу ФОП, то звертайтеся в компанію «Авіста». Ми гарантуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта, щоб ефективно і оперативно вирішувати поставлені завдання. За багаторічний досвід роботи компанії до нас звернулося безліч приватних підприємців і власників підприємств різної величини. Оцінити якість нашої роботи ви можете за численними відгуками. На сайті «Авіста» ви знайдете докладний перелік послуг, що надаються і ціни на них. Якщо вас цікавить інша інформація, ви завжди можете зв'язатися з менеджерами за контактними номерами телефонів.
Переваги роботи з аутсорсингової компанією «Авіста»:
• досвід роботи 20 років;• тільки висококваліфіковані фахівці;• безкоштовний експрес аудит поточного стану бухгалтерії;• знижки на перший місяць обслуговування;• цілодобові консультації
Бухгалтерські послуги ТОВ
Кожна компанія завжди потребує досвідченому бухгалтерові. Цей фахівець веде весь бухгалтерський облік і вважається дуже важливим працівником для будь-якого підприємства.
Щоб організувати повноцінний бухгалтерський облік, виконувати нарахування податків і обов'язкових платежів, а також проводити їх своєчасну сплату, вести кадровий облік і багато іншого сьогодні більше не потрібно тримати у своєму штаті спеціального працівника. Віддалений бухгалтер зможе легко позбавити компанію від різноманітних проблем, які пов'язані з пошуком і організацією нормальної роботи справжнього професіонала. Загальна якість роботи буде набагато краще.
Різниця між віддаленим фахівцем-бухгалтером і звичайним найнятим працівником виключно в роботі з документами. Але з огляду на стан сучасних технологій це не є великою складністю. Переважна більшість документації на сьогоднішній день ведеться в електронному вигляді та без проблем пересилається між компаніями за допомогою різних програм. Якщо ж потрібно передати певні документи, то це цілком може зробити звичайний кур'єр, який працює в бухгалтерській організації.
У той же час для компанії віддалений фахівець з бухгалтерії - це цілий ряд приємних переваг. Так, з таким обслуговуванням керівнику годі й думати, де знайти досвідченого працівника, скільки йому платити і як саме забезпечити йому певні умови для комфортної роботи. Послуги професійного віддаленого працівника можуть передбачати повноцінний цілодобовий сервіс.
Найпопулярніші бухгалтерські послуги для ТОВ
Серед найбільш поширених бухгалтерських послуг для ТОВ сьогодні можна відзначити наступні:
• Повноцінне бухгалтерське супровід підприємств, яке включає в себе постійне і регулярне ведення первинної документації з подальшою здачею звітності, нарахування і оплата бюджетних та інших обов'язкових платежів і зборів.• Консультації з податкового законодавства.• Кадровий облік, який включає в себе ведення різної документації по персоналу.• Реєстрація, перереєстрація, а також ліквідація підприємств.• Детальне консультування по взаємодії з державними адміністративними та податковими органами.
Наші головні переваги
Компанія "Авіста" пропонує свої професійні послуги з ведення обліку і звітності за доступною ціною. Серед інших наших достоїнств можна з легкістю відзначити:
1. Великий досвід роботи в даній сфері - більше двадцяти років.2. Цілодобові консультації з різних питань.3. Фахівці високого рівня, які відмінно знають свою справу в багатьох видах діяльності.4. 25% знижки на перший місяць обслуговування.5. Безкоштовний експрес аудит стану бухгалтерії в компанії.
У разі потреби здачі бухгалтерської звітності компанія "Авіста" в Києві буде рада допомогти. Просто замовте у нас її здачу і ви про це точно не пошкодуєте. Ми будемо раді кожному клієнту!
Консультація бухгалтера в Києві
У багатьох фірмах штатний головний бухгалтер за браком досвіду або відомий не може вирішити деякі питання фінансового характеру. У цьому випадку власники бізнесу звертаються за допомогою до приватного бухгалтеру або в аутсорсингові компанії. Саме вони здатні грамотно і оперативно вирішити ваше питання. Компанія «Авіста» в течение 20 років допомагає у веденні бухгалтерії бізнесам різної величини. Більш докладно про те, навіщо потрібна консультація бухгалтера і про переваги нашої компанії далі.
У сучасних реаліях все частіше власники компаній віддають перевагу аутсорсингу, особливо коли справа стосується фінансових аспектів. Це дозволяє зняти з себе ряд обов'язків, відповідальність, делегувати їх більш компетентною фірмі-виконавцю замовлення. Існує види консультаційних послуг бухгалтера:
• разові (наприклад, щоб одноразово провести аудит бухгалтерського обліку);• періодичні (замовник набуває пакет послуг на певний період або кількість звернень);• постійні (між компаніями укладається договір, який гарантує безперервне консультування бухгалтера протягом встановленого періоду з питань бухобліку, оподаткування).
Компанія-замовник має право вибрати будь-який з видів консультацій професійного бухгалтера. Якщо вам необхідно підготувати звіт, то буде досить разової консультації та допомоги фахівця. Якщо потрібен постійний контроль документації, навіть при наявності штатного бухгалтера, то краще укласти тривалий контракт з аутсорсингової компанією. Багато власників бізнесів в Києві вже віддали свою перевагу компанії «Авіста», яка пропонує наступне бухгалтерське обслуговування:
• консультування з оподаткування;• постановка обліку;• ведення бухгалтерського, податкового обліку фізичних і юридичних осіб;• надання всієї звітності підприємців і фізичних осіб;• відновлення бухгалтерії підприємств і підприємців.
Звертаючись до аутсорсингової компанії, фірма-замовник отримує значну вигоду. Бухгалтери на аутсорс в подібних компаніях, як правило, мають більш високу кваліфікацію, вони компетентні у фінансових питаннях, завдяки великому досвіду роботи. Крім цього ви не тільки делегіруете обов'язки, а й пов'язану з ними відповідальність. Дуже часто послуги бухгалтерської аутсорсингової компанії обходиться дешевше, ніж утримання штату бухгалтерів. Компанії-замовнику не потрібно організовувати робочі місця, платити заробітну плату, а також оплачувати лікарняні. Незалежно від величини компанії - бухгалтерський аутсорсинг це завжди хороший вибір.
Наші переваги перед іншими аутсорсинговими бухгалтерськими компаніями:
• гарантовано індивідуальний підхід до кожного клієнта;• кваліфіковані бухгалтери з багаторічним досвідом роботи;• безкоштовний експрес-аудит податкового та бухгалтерського обліку;• знижки на перший місяць обслуговування клієнтів;• при підписанні договору доступні консультації 24/7.
Якщо ви потребуєте в грамотної консультації бухгалтера в Києві, то зверніться в компанію «Авіста». У наших фахівців великий досвід роботи з підприємствами та фізичними особами. Компанія надає висококваліфіковане консультування, бухгалтерське обслуговування та юридичний супровід. Замовити консультацію бухгалтера або будь-яку іншу послугу в «Авіста» дуже легко, для цього потрібно заповнити просту форму з даними. Дізнатися ціни на консалтинг можна на сайті або у менеджерів за контактними номерами телефонів.
Ефективна податкова оптимізація застосовується у всіх сферах діяльності компанії, включаючи належний аналіз податків, доходів і витрат з урахуванням майбутніх економічних подій, а також податкового навантаження.
Суть оптимізації податків
Оптимізація податків - сукупність видів діяльності, направлених на мінімізацію податкових зобов'язань, передбачених законодавством. Оптимізація податків, здійснюється відповідно до чинного законодавства, тому це абсолютно законний процес. Але він потребує системних знаннях і навичках. Найбільша перевага оптимізації податків - значне скорочення витрат компанії, що дозволяє власникам економити кошти.
Існує кілька методів оптимізації податків. Щоб вибрати потрібний, потрібно спочатку провести ретельний аналіз бізнесу, а потім вибрати правильну стратегію. Безпосередньою метою оптимізації податків є прийняття таких дій, які призведуть до зменшення обсягу фіскальних навантажень до найбільш сприятливому рівню для платника податків, залишаючись в рамках закону.
Методи оптимізації податків
Оптимізація податків ділиться на два типи:
• оптимізація на основі податкового планування;• оптимізація на основі законодавства.У першому випадку оптимізація дозволяє запустити бізнес або переїхати в іншу країну, з більш низькими податковими зобов'язаннями. Крім того, оптимізація податків дозволяє створити холдинг з декількох суб'єктів господарювання, незалежними в юридичному плані і в організації діяльності і, одночасно, залежного від фінансів іншого підприємства.
У другому випадку оптимізація дозволяє використовувати особливості чинного законодавства для мінімізації податкових зобов'язань.
Велика кількість податкових норм, створюваних законодавцями ускладнює ознайомлення з ними і створює ризик і помилки тлумачення. А за неправильне застосування платник податків може бути покараний. Саме тому необхідно використовувати професійний підхід до справи.
Переваги звернення в компанію «Авіста»
Тільки професійний підхід дозволяє швидко і легко вирішити проблеми з бухгалтерським обліком і оптимізувати податки для вашої компанії. Наші переваги:
• безкоштовний експрес-аналіз стану компанії;• безкоштовне обслуговування при реєстрації ФОП;• досвід роботи більше 20 років;• цілодобові професійні консультації;• індивідуальний підхід саме для вашої компанії.
Для кого підходить податкова оптимізація
Послуга по оптимізації податків ідеально підходить для різних видів суб'єктів господарювання:
• ФЛП;• юридичних осіб.Компанія «Авіста» працює в Києві і надає свої послуги в режимі онлайн, так і віддалено.
Все що вам потрібно - вибрати потрібну форму надання послуги та оформити замовлення. Скориставшись послугою оптимізації податків від компанії «Авіста», ви отримаєте:
• дотримання податкового та іншого законодавства;• мінімізацію ризиків управління компанією;• виявлення нових можливостей і резервів;• мінімальну податкову навантаження на бізнес;• забезпечення ефективного контролю за розрахунками;• підтримання високих стандартів ведення бізнесу;• доступну ціну.
Як замовити
Оптимізацію податків можна замовити он-лайн або завітавши до офісу в Києві. У разі необхідності, скористайтеся консультацією нашого менеджера, який допоможе швидко відповісти на будь-яке ваше питання.
Замовляйте послугу оптимізації податків від «Авіста» і бережіть ваші гроші!
Відновлення бухгалтерського обліку - приведення в повний порядок як фінансової, так і податкової звітності підприємства. Терміни такого процесу повністю залежать від загального обсягу документообігу.
Комплексна процедура, як правило, займає від кількох тижнів до кількох місяців. На повне відновлення сильно впливає професіоналізм тих фахівців, які займаються подібною процедурою. Чим вище їх компетентність, тим більш якісною буде сама послуга.
Коли необхідно відновлення
Для великих і малих підприємств відновлення бухгалтерського обліку, як правило, необхідно в наступних ситуаціях:
• Бухгалтерьский облік з якихось причин не вівся на підприємстві деякий, а часто дуже тривалий час.• Підприємство звітує за спеціальними спрощеним формам, однак з'являється потреба формування більш повної звітності. Це стосується малих підприємств, які потрапляють під обов'язковий аудит.• Позаштатний або штатний бухгалтер підприємства показав себе некомпетентним і отже нездатним справлятися з усіма своїми обов'язками.• Під час незалежної або стандартної перевірки було виявлено розбіжність даних в первичных бухгалтерских документах підприємства зі справжньою фінансовою ситуацією.• Бухгалтер підприємства з якихось причин не повернувся з відпустки, захворів і не вийшов на роботу, просто пропав з усіма важливими відомостями і даними, ключами доступу до баз або перед звільненням спеціально вніс в бази даних помилкові і некоректні відомості.• Після якогось форс-мажору (пожежа, збій в базі, повна відмова обладнання) були повністю або частково втрачені первинні бухгалтерські документи.
Що входить в процедуру
В даний час цей процес в себе включає наступне:
• Сортування і ретельна обробка різних бухгалтерських документів, комплект яких зазвичай визначається основною діяльністю, масштабом компанії і точним числом відділень.• Відновлення та налагодження постійного документообігу на підприємстві та бухгалтерського обліку господарських операцій.• Відновлення цифрових облікових даних в бухгалтерських програмах.• Аналіз всієї документації на повну відповідність актуальним нормам законодавства.• Перевірка правильності складання фінансової та податкової звітності і дотримання необхідних термінів її подачі.• Відновлення кадрового обліку.
Наші Переваги
Компанія "Авіста" пропонує послуги з професійного відновленню бухгалтерського обліку. Серед плюсів співпраці з нами можна відзначити наступне:
1. Чималий досвід роботи, а саме двадцять років.2. Професійні консультації, які доступні цілодобово.3. Безкоштовний експрес аудит стану бухгалтерії на підприємстві.4. Доступна ціна.5. Професійні фахівці, які добре знають свою справу.6. 25% знижки на перший місяць обслуговування.
Якщо вам необхідно швидко і якісно відновити облік в компанії, просто скористайтеся послугами компанії "Авіста" в Києві і ви будете приємно здивовані результатом.
Первинна документація - це документи, в яких фіксується і підтверджується факт здійснення господарської операції і таким чином впливає на зміну в структурі активів / пасивів підприємства. До них відносять договори, накладні (де вказано факт виконання операції), акти наданих послуг (виконаних робіт), шляхові листи, бухгалтерські довідки. На їх підставі в подальшому вносяться записи в обліковий реєстр, а також формують фінансову і податкову звітність. Відсутність первинної документації, неправильне оформлення є адміністративним правопорушенням, яке тягне за собою покарання у вигляді штрафів.
Що являє собою послуга і для чого необхідна
Первинна документація є підтвердженням здійснення господарської операції. У ній вказуються форма складається документа, дата і місце складання документа, найменування юридичної особи з обов'язковими його реквізитами, зміст і обсяг господарської операції, відповідальні особи. Оформлення первинної документації виконується саме в момент здійснення операції! Якщо при цьому були допущені помилки, то виправлення вносяться відповідно до Наказу №88 Міністерства Фінансів (п 2.4) України.
У них відбивається кожен факт або подію, І саме ці документи в подальшому перевіряються податковою інспекцією згідно законодавчих вимог про порядок ведення бухгалтерського обліку.
Оформлення первинних документів здійснюється в паперовій або електронній формі. Компанія «Авіста» пропонує свої послуги в оформленні первинної документації підприємства з подальшим відображенням даних в бухгалтерському обліку.
Переваги звернення в нашу компанію
Можна виділити наступні переваги «Авіста» перед іншими компаніями, що надають схожі послуги:
1. досвід в сфері бухгалтерського обслуговування понад 20 років;
2. виконуємо безкоштовний експрес аудит стану бухгалтерської звітності на початковому етапі співробітництва;
3. маса акційних пропозицій (наприклад, місяць безкоштовного обслуговування для тих, хто замовляє реєстрацію ФОП);
4. консультуємо 24/7, без вихідних і перерв;
5. обслуговуємо і ФОП, і ТОВ, незалежно від використовуваної категорії оподаткування.
До переліку наших послуг включені:
1. перевірка наявної документації на правильність заповнення;
2. відображення господарських операцій в програмі обліку;
3. ведення обліку та складання архіву;
І найголовніше - ми надаємо гарантію на надані послуги. Тобто в разі виникнення будь-яких претензій з боку фіскальних органів вирішенням ситуації теж займаються наші фахівці.
бухгалтерське обслуговування і ведення первинної документації компанія «Авіста» здійснює на території Києва та області, ціни - доступні. Замовити консультацію можна або зателефонувавши на гарячу лінію, або залишивши заявку безпосередньо на сайті - менеджери зв'яжуться найближчим часом.
Податкові перевірки є незмінним фактором ризику для українського бізнесу. І пов'язано це не з тим, що підприємці недобросовісно ведуть облік або приховують свої доходи, а з недоліками всієї системи оподаткування і надмірно широкими повноваженнями інспекторів. А ось механізм захисту підприємців в Україні фактично не працює. І саме з цієї причини супровід податкових перевірок - це одна з найбільш затребуваних клієнтами послуг від компанії «Авіста».
Що має на увазі супровід податкових перевірок?
Супровід податкової інспекції фахівцями «Авіста» включає:
• надання оцінки законності призначеної перевірки; (Якщо будуть виявлені факти порушення з боку інспектора, то і результати йогоаудита не можна визнати законними );• зниження ризику застосування санкцій (інвентаризація, арешт) по відношенню до юридичної особи;• спілкування з представниками податкової інспекції; (Надання відповідей, на які керівник не може дати відповідь, так як він не є фахівцем в сфері бухгалтерського обліку);• консультації по судовим практикам (при оскарженні результатів перевірки);• обгрунтування законності проведених господарських операцій платником податків.
Основна мета супроводу - це захист інтересів підприємства і зниження ризику отримання керівниками штрафів. А якщо покладатися на досвід фахівців «Авіста», то приблизно в 70% випадків інспектори податкової допускають порушення. І навіть якщо результати перевірки вже є, то їх завжди можна оскаржити в судовому порядку (це гарантоване законом право кожного підприємця України).
Чому вам варто звернутися саме в «Авіста»?
Головна причина цього - наш досвід. Ми працюємо в сфері бухгалтерського аутсорсинга вже понад 20 років. Співпрацюємо як з ФОП, так і ТОВ, можемо повністю вести бухгалтерію підприємства (включаючи співробітництво з банком для здійснення фінансових операцій). І все це – за ціною від 500 гривень в місяць. Тобто більш ніж в 25 разів дешевше, ніж наймати штатного бухгалтера!
З додаткових переваг можемо виділити:
• акційні пропозиції, наприклад, безкоштовний місяць обслуговування для тих, хто реєструє ФОП за допомогою «Авіста»;• безкоштовно проводимо аудит наявного бухгалтерського і податкового обліку (щоб підприємець розумів обсяг роботи);• консультуємо з юридичних і питань (судова практика, організація підприємницької діяльності, вибір системи оподаткування);• оперативність (повністю візьмемо на себе облік підприємства протягом 3 - 5 робочих днів).І доповнюється це бездоганною репутацією компанії «Авіста», з десятками відгуків наших клієнтів можна ознайомитися на сайті. Залишилися питання чи ви бажаєте замовити послуги наших фахівців? Щоб замовити консультацію досить залишити номер телефону в формі зворотного зв'язку. Менеджер передзвонить найближчим часом і відповість на всі запитання. Послуги ми надаємо в Києві і по області.
Податкове планування - це активні і завжди законні дії підприємства для скорочення різноманітних податкових платежів (мит і податків, зборів та інших обов'язкових платежів).
Ключові цілі податкового планування на сьогоднішній день полягають в наступному:
• Зменшення податкових втрат по групі податків або по якомусь одному податку.• Повноцінна оптимізація податкових платежів.
Платник податків при скороченні податків застосовує всі існуючі плюси і мінуси чинного законодавства, зокрема його недосконалість, а також суперечливість і складність.
При цьому платник податків реалізує різноманітні податкові схеми, за допомогою яких можна використовувати форми економічних дій з мінімальним оподаткуванням.
Види податкового планування
В даний час відомі такі різновиди податкового планування:
• в залежності від тривалості і особливостей вирішуваних завдань може бути як стратегічним (довготривалий курс компанії і рішення масштабних завдань) так і тактичним (вирішення поточних питань).• в залежності від виду діяльності платника податків податкове планування може бути як індивідуальним так і корпоративним.• в залежності від розміру території, де платник податків займається своєю діяльністю, може бути як місцевим так і національним або міжнародним.
Елементи податкового планування
Серед елементів податкового планування можна виділити наступне:
• Податковий календар, який необхідний для прогнозування і контролю правильності обчислення, дотримання термінів сплати в бюджет необхідних податків. Крім того податковий календар потрібно для подання звітності для недопущення порушень строків звітності, які тягнуть за собою штрафи.• Раціональне розміщення прибутку і всіх активів підприємства.• Оптимізація податкових зобов'язань, в повній відповідності з якою створюється чіткий і зрозумілий план реалізації.• Контроль дебіторської заборгованості, який має на увазі недопущення на певний термін дебіторської заборгованості за різними господарськими договорами за надані послуги або вже відвантажену продукцію.• Постійний контроль поточного стану звітності та бухгалтерського обліку для отримання правдивої та оперативної інформації про господарську діяльність.• Різні податкові пільги, які доступні підприємству, а також правильна організація угод.Наші Переваги
Компанія "Авіста" пропонує свої послуги з податкового планування в Києві. Серед наших ключових переваг:
1. Великий досвід роботи, а саме двадцять років.2. Цілодобові професійні консультації.3. Доступна Ціна.4. Грамотні і професійні фахівці з великим досвідом роботи в даній сфері.5. Безкоштовний експрес аудит стану бухгалтерії на підприємстві.6. 25% знижки на перший місяць обслуговування.Якщо вам потрібна професійна податкове планування, замовте послуги компанії "Авіста" і ви про це не пошкодуєте.
У вас свій невеликий магазинчик, міні ательє, кафе або навіть будівельна фірма. Ви любите свою справу і знаєте все його нюанси від і до. Але, є один аспект, в якому, незважаючи на величезний досвід, відчуваєте себе невпевнено - це бухгалтерський облік.
Звичайно, ви можете освоїти ще одну професію і витрачати масу часу і сил на бухгалтерію, але чи варто, якщо можна найняти бухгалтера на віддалену роботу?
Чому вигідно залучати бухгалтера на віддалену роботу?
• Бухгалтерія - окрема наука зі своїми вимогами і тонкощами, в яких складно розібратися звичайній людині. В українському законодавстві постійно відбуваються зміни. Невідповідність вимогам або порушення термінів подачі звітів загрожує штрафами та іншими неприємностями. Бухгалтер оперативно відстежує всі зміни, що значно мінімізує подібні ризики. Не потрібно витрачати кошти на регулярну виписку спеціалізованих видань - досвідчений фахівець швидко розбирається в тому, як можна оптимізувати оподаткування і допоможе скоротити податкові виплати до необхідного мінімуму.• Наймаючи бухгалтера на часткову або віддалену роботу, ви оплачуєте рівно той обсяг послуг, який вам необхідний.
Що входить в послуги бухгалтерського обліку?
• Консультації по бухгалтерському і податковому обліку;• обробка первинної документації (ведення документів в 1С);• підготовка і подання податкової звітності (коректність заповнення, подача у встановлений термін);• допомога в реєстрації ФОП;• розрахунок і виплата заробітної плати;• ведення обліку з ПДВ, а також інші необхідні вам послуги.
Вибір компанії, яка буде надавати послуги з бухгалтерського обліку - серйозне рішення! Бухгалтерський облік помилок не прощає. Саме тому, звертайтеся в компанію "Авіста".
Чому варто замовити ведення бухгалтерського обліку саме в "Авіста"?
• Наш досвід роботи більше 20 років. Все бухгалтера "Авіста" - висококваліфіковані фахівці.• Перш ніж почати співпрацю, пропонуємо безкоштовний експрес аудит поточного стану бухгалтерії вашої компанії. Це допоможе розібратися в тому, наскільки правильно вели облік і які «хвости» необхідно підтягнути найближчим часом. Ми зможемо чітко зрозуміти обсяг роботи і запропонувати ті бугалтерські послуги, які необхідні.• Не важливо, де ви знаходитеся, в Києві чи у Львові. Сучасні засоби зв'язку допоможуть бути завжди на зв'язку з вашим бухгалтером для особистої зустрічі або консультації .. "Авіста" - це консультації з бухобліку 24/7.• Компанія "Авіста" пропонує приємний бонус - місяць обслуговування в подарунок при реєстрації ФОП.• Ще одна перевага "Авіста" – прийнятна ціна. Ми розробили стандартні пакети, які відповідають потребам різних клієнтів. Але, при цьому ціна і види додаткових послуг, які вам необхідні обговорюються індивідуально.Чим би ви не займалися, в якій би сфері не працювали - правильний бухгалтерський облік, абсолютно необхідна складова успіху вашого бізнесу!
Замовлення бухгалтерських послуг в компанії "Авіста" - оптимальне рішення для вашого бізнесу! Доступна ціна та впевненість у правильності бухгалтерського обліку - це те, що виділяє «Авіста» серед конкурентів! Замовте бухгалтерський облік в компанії "Авіста" і займайтеся улюблені справою!
Наша команда зосереджена на успіх! Тому, фахівці, які надають послуги не припиняють вчитися, удосконалюючи свою роботу. Все, що ми робимо направлено на розвиток - підвищення автоматизації, простоти використання і функціональності. А вашому бізнесу потрібен ідеальний бухгалтер?
Ведення кадрового діловодства - це дуже важлива функція будь-якого підприємства, причому в незалежності від його виду. Проте не всі компанії приділяють проблемам професійного ведення кадрового діловодства належну увагу. Це може призвести до виникнення різноманітних проблем, які пов'язані з цією сферою (різні перевірки спеціальних контрольних органів, а також позови в судах і погане освітлення в ЗМІ).
Багато підприємств, зіткнувшись з такими проблемами, намагаються вести кадрове діловодство якомога більше грамотно, дотримуючись усіх чинних законів. Для цього власники підприємств замовляють послуги по якісному веденню всього кадрового діловодства.
Цілі кадрового діловодства
Головне завдання і мета даного процесу - це налагодження працюючої і ефективної системи роботи з різними кадровими документами.
Правильне кадрове діловодство базується на правильному оформленні трудових відносин між працівником і підприємством.
На сьогоднішній день ведення професійного кадрового діловодства дає підприємству можливість отримати певний баланс у взаємовідносинах персоналу і підприємства за допомогою регламентації їх прав і обов'язків і таким чином ефективно вирішувати такі завдання:
• Документально оформляти трудові відносини відповідно до сьогоднішніми законами.• Розробляти і впроваджувати такий механізм управління працівниками, який буде повністю відповідати завданням і цілям керівництва.• Регламентувати всі взаємовідносини працівника з підприємством.• Створювати правові основи стандартної трудової діяльності, як для самого підприємства, тобто роботодавця, так і для персоналу.• Вирішувати різноманітні трудові спори. Від загальної якості оформлення кадрової документації дуже часто залежить удача позиції роботодавця при конфліктних ситуаціях, особливо якщо кадрова документація є одним з письмових доказів в суді.
Наші головні переваги
Компанія "Авіста" пропонує професійну організацію кадрового діловодства за доступною ціною.
Серед інших наших важливих переваг для клієнтів можна відзначити наступні:
• Великий досвід роботи в даній сфері, а саме двадцять років.• Цілодобові професійні консультації.• Повністю безкоштовний експрес аудит стану бухгалтерії в компанії.• 25% знижки на перший місяць обслуговування.Якщо вам потрібне якісне ведення кадрового діловодства та оформлення кадрової документації, замовте послуги компанії "Авіста" в Києві і ви точно залишитеся задоволені.
Фізична особа - підприємець (або ФОП) - одна з форм господарської діяльності. Вона передбачає самостійне, на власний розсуд і ризик ведення бізнесу. ФОП відноситься до мікро підприємництва. Він веде бізнес самостійно або може мати найманих працівників в кількості до 10 чоловік. ФОП здійснює діяльність, яка не заборонена законом, спрямовану на отримання прибутку і на досягнення власних економічних цілей.
Право реєструватися підприємцем мають працездатні особи, які досягли встановленого законом віку, діяльність яких не обмежена нормативними документами. Стаття 51 Цивільного Кодексу України наділяє ФОП такими ж правами і обов'язками, що і юридичних осіб. Підприємець несе відповідальність за свої дії особисто і своїм майном.
Чому вигідно передати реєстрацію ФОП на аутсорс?
Інформацію про те, як правильно вибрати вид діяльності (КВЕД), форму оподаткування і організувати ведення первинного обліку можна отримати від друзів, що діють ФОП, з книг, журналів, посібників або з інтернету. Але ви ніколи не можете бути впевненими в достовірності використаних даних і правильності своїх дій.
Людині без практичного досвіду роботи підприємцем складно розібратися з правилами ведення готівки або безготівкових операцій, обмеженнями за видами діяльності, з ліцензіями, дозволами або формуванням пакета статутних документів.
Швидке, правильне і ефективне вирішення цієї проблеми можливе, якщо передати реєстрацію ФОП на аутсорс.
Переваги реєстрації ФОП "під ключ":
• швидкий підбір КВЕД саме для вашого виду діяльності;• правильний і оптимальний вибір виду та форми оподаткування для ефективної роботи;• комплексна консультація;• юридичне оформлення;• консультація з питань ведення бухгалтерського обліку та оформлення первинних документів.
Співпраця з компанією «Авіста» - це можливість заощадити кошти. Адже не потрібно утримувати штатну одиницю бухгалтера і робоче місце, оплачувати вартість бухгалтерських програм та інших витрат. Доручивши всю «брудну» роботу з документами фахівцям компанії «Авіста», ви отримаєте спокій і впевненість у завтрашньому дні.
Ми гарантуємо:
• правильне, своєчасне і в повному обсязі ведення документації;• дотримання чинного законодавства та відповідність нормативним документам;• відсутність порушень і неточностей в документах;• професійний підхід до роботи і до кожного клієнта.
Переваги звернення в компанію "Авіста»
Чи не стати «на граблі» і ефективно працювати в майбутньому допоможе співпраця з компанією «Авіста». Наші переваги:
• досвід роботи на ринку - більше 20 років;• безкоштовний експрес-аудит поточного стану ведення бухгалтерського обліку;• цілодобова професійна податкова і юридична консультація по будь-яких питань 24/7;• місяць безкоштовного обслуговування в разі реєстрації ФОП;• професійна постановка або відновлення бухгалтерського, податкового обліку в ФОП і по іншим видам господарської діяльності;• складання та подання всіх видів звітності ФОП і не тільки.
Чи плануєте бізнес і не знаєте з чого почати? Тоді реєструйте ФОП у компанії «Авіста» м.Київ та впевнено працюйте над задоволенням власних економічних цілей. Ми знаємо, як вирішити ваші проблеми.
Як прогнозують економісти, в найближчому майбутньому кількість ФОП може зменшитися, а кількість ТОВ - збільшуватися. Це пов'язано з тим, що в процесі ведення бізнесу ФОП несе відповідальність всім своїм майном і грошовими коштами, а учасники товариства - тільки в межах свого вкладу в компанію. Однак, у товариства з обмеженою відповідальністю є свої особливі моменти, які потрібно чітко усвідомити, перш ніж реєструвати таку форму господарювання. У ТОВ повинен бути призначений директор. Це означає, що йому потрібно платити зарплату, нараховувати податки і вести кадровий облік документів. Для ТОВ характерна наявність подвійної системи оподаткування. Разом з тим, дана форма підприємництва з року в рік стає більш популярною серед власників бізнесу.
Відкрити ТОВ відносно легко. На перший погляд:
1. Підготувати статут.
2. Написати протокол.
3. Заповнити заявку.
4. Провести реєстраційні дії у державного реєстратора.
Не потрібно ніяких дозволів і погоджень. Принаймні до моменту, коли нова компанія не почала займатися специфічним видом діяльності. Але людині без досвіду складно вирішити ці завдання. Саме для цієї мети і існує професійна команда компанії «Авіста».
Особливості послуги
Для того, щоб правильно зареєструвати ТОВ, фахівці компанії «Авіста» докладно аналізують надану клієнтом оперативну інформацію, фінансові ресурси та побажання замовника.
Для реєстрації ТОВ необхідно враховувати:
• юридична адреса, від якого залежить місце постановки на облік у фіскальних органах та інших установах;• засновників, які можуть бути як українськими громадянами, так і нерезидентами;• статутний капітал, який формується як у фінансовому, так і майновому вираженні.
На основі експрес-аналізу фахівці підбирають оптимальні формати роботи, готують документи для реєстрації і безпосередньо реєструють ТОВ. Завдяки індивідуальному підходу до кожного замовлення є можливість підібрати найкращу форму оподаткування, налагодити документообіг і бухгалтерський статут в середині компанії.
Якщо компанія буде платником ПДВ, необхідно подбати про повне ведення бухгалтерського обліку відповідно до бухгалтерських стандартів.
В основному, компанії наймають окремої людини, так як цей процес займає багато часу і знань. Але ті, хто дійсно цінує свій час і гроші, користуються послугами компанії «Авіста» в Києві або віддалено.
Для кого актуальна послуга
Послуга реєстрації ТОВ актуальна для фізичних осіб, які планують відкрити бізнес, а також компаній, які мають намір перереєструвати вже діючу компанію.
Переваги співпраці з «Авіста»
Для кожного, хто цінує свої ресурси ми пропонуємо оптимальні рішення.
Клієнти «Авіста» отримують:
• підбір КВЕДів відповідно до особливостей виду діяльності компанії;• підібрану систему оподаткування;• детальну консультацію про особливості господарювання та ведення обліку;• пакет необхідних документів для реєстрації ТОВ;• реєстрацію ТОВ відповідно до чинного законодавства;• постановку на облік компанії в фіскальних та інших державних органах.
Співпраця з компанією «Авіста» - це професійний підхід до вирішення складних завдань, а також:
• фахівці з досвідом більш 20 років;• високий рівень кваліфікації;• професійна консультація 24/7;• при реєстрації ТОВ безкоштовне бухгалтерське обслуговування протягом 1 місяця.Ми гарантуємо високу якість послуг, що надаються!
+380 67 780 6250
moc.liamg%40atsiva0002atsiva
м. Київ пр-т Палладіна 32, оф. 126