Бухгалтерський аутсорсинг
на найвищому рівні
Бухгалтерські Послуги для ФОП
За 20 років нашої діяльності ми знаємо про бухгалтерію та податки все і навіть більше! Повний спектр бухгалтерських послуг для ФОП та юридичних осіб різних форм власності та видів діяльності. Організація та ведення бух. обліку, консультування, оптимізація податків, юридичний супровід. Забезпечимо ваш спокій та збережемо активи. Ми завжди на крок попереду!
Чому Потрібно Звернутися До Нас?
Проведемо
Безкоштовний Аудит
Бухгалтерського
і податкового обліку
Місяць Обслуговування
У Подарунок
При реєстрації ФОП
Надаємо Консультації
24 / 7
При укладанні договора
Переваги Бухгалтерського Аутсорсингу
  • Кваліфікація значно вища, оскільки компанія стикається постійно з різними підприємствами.
  • Повна відповідальність за ведення обліку.
  • Аутсорсинг дешевше, ніж утримувати штат працівників.
  • Немає витрат на організацію робочих місць, оплату лікарняних, відпускних.
  • Немає витрат на підписку бухгалтерських видань, оплату бухгалтерських програм, оплату тренінгів і семінарів для підвищення кваліфікації штатного бухгалтера.
Наші Ціни
ФОП 1-3 группа
без найманих працівників
від 500 грн/міс
Підготовка та подача звітності (єдиний податок та ЄСВ)
Підготовка платежів (єдиний податок та ЄСВ)
Ведення книгів доходів
Контроль відсутності заборгованості по податках
Допомога в реєстрації ФОП
Консультації
Замовити
ФОП 1-3 группа
з найманими працівниками
від 1200 грн/міс
Підготовка та подача звітності (єдиний податок та ЄСВ)
Підготовка платежів (єдиний податок та ЄСВ)
Ведення книгів доходів
Контроль відсутності заборгованості по податках

Допомога в реєстрації ФОП
Ведення кадрового обліку
Нарахування та виплата зарплати
Підготовка та подача звітності по зарплаті
Консультації

Замовити
Юридична Особа
без ПДВ
від 2000 грн/міс
Обробка первинної документації
Введення документації в 1С
Підготовка та подача звітності
Підготовка платежів по податках
Нарахування зарплати
Консультації

Замовити
Юридична Особа
з ПДВ
від 3500 грн/міс
Обробка первинної документації
Введення документації в 1С
Підготовка та подача звітності
Підготовка платежів по податках
Нарахування зарплати
Виписка та реєстрація податкових накладних
Ведення обліку ПДВ
ЗЕД
Консультації
Замовити
Додатково надаються такі послуги як: ведення первинної документації; ведення клієнт-банку; ведення взаєморахунків з контрагентами; робота с валютним контролем; відновлення бухгалтерського обліку; підготовка документів для перевірки; підготовка документів для отримання кредиту, договорів тощо.

Організація та ведення управлінського обліку.
Відгуки Наших Клієнтів
Очень хочется поблагодарить компанию Ависта за профессионализм и индивидуальный подход к клиенту! Навели порядок в моей запущенной за год бухгалтерии. Цена более чем адекватная. Пользуюсь услугами уже четвёртый год. Проблем с налогами никаких нет. Еще раз спасибо.
ФЛП Васильченко Е.В.
Работаем с Авистой уже более 6 лет, полное сопровождение ТОВ и нескольких ФОП !
За время сотрудничества проявили себя как команда профессионалов,
готовых всегда решать насущные вопросы
быстро и без лишних действий, что для нас очень важно!
Качество обслуживания на высоком уровне, следят за тенденциями и нововведениями в законодательстве Украины.
Рекомендуем!
Фролов Тимур
директор ТОВ "Вісі Дизайн"
До бухгалтерської фірми "Авіста"я звернувся понад 10 років тому: необхідний був супровід мого ФОП. Пізніше, відкрив ТОВ і навіть не на мить не сумнівався у своєму виборі-Авіста. Хочу сказати усім: якщо Ви ще не вирішили, хто саме буде вести податковий та бухгалтерський облік вашої фірми або плануєте змінити бухгалтера, звертайтесь в Авісту!!! Професійні, кваліфіковані та дуже уважні працівники, можливість з ними вирішити багато проблематичних питань, контроль усієї звітності (іноді здається цілодобовий), жодного штрафу за весь період. І головне-дуже приємний колектив, до якого хочеться приходити не тільки з робочих моментів. Дякую за багаторічну співпрацю!!!!
Віталій Поліховський
директор ТОВ "Артек СК"
Вперше стикнулась з Авістою багато років назад - коли прийняла підприємство, яке було в неї на обслуговуванні. Підприємство розрослось і потребувало окремого бухгалтера. Звернула увагу, що «зачепитись» мені, як бухгалтеру , було нема за що. Тобто документи, що були відпрацьовані співробітниками фірми, були чітко структуровані, підшиті та, головне, повністю відповідали тим операціям, які були проведені в обліку. З тих пір ми підтримуємо зв'язок бо всі ми знаємо, яке бурхливе життя у нас в країні , закони, постанови , акти , інструкції постійно змінюються. Але Авіста завжди, підкреслюю – завжди, знаходить час для консультації чи просто обговорення любої бухгалтерської новинки. Завжди впевнено дівчата розрахують податки, зможуть нагадати про сплату його чи подання звітності, проконсультують як оптимізувати свої витрати та багато ще чого. Завжди привітні, усміхнені, впевнені та люб'язні. Дуже приємно з ними мати справу .
Надія Жаленко
головний бухгалтер ТОВ "Промінь плюс"
Поширені Запитання
Запитання:
Які з ваших послуг найчастіше затребувані?
Відповідь:
  • Постановка обліку.
  • Ведення бухгалтерського, податкового обліку юридичних осіб і фізичних осіб підприємців.
  • Подання усієї звітності юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців.
  • Відновлення бухгалтерського обліку підприємств і підприємців.
  • Консультування стосовно оподаткування.
Запитання:
Яка вартість послуг?
Відповідь:
Вартість бухгалтерського обслуговування визначається індивідуально і залежить від:
  • системи оподаткування;
  • кількості працівників;
  • кількості операцій;
  • наявності касових операцій;
  • наявності зовношньо-економічної діяльності;
  • обсягу документообігу.
Запитання:
Як буде організовано бухгалтерський аутсорсинг?
Відповідь:
Надання бухгалтерських послуг може бути організоване найбільш зручним способом для клієнта, а саме:
  • ведення всієї бухгалтерії від збору первинної документації до подання звітності;
  • виконання функцій головного бухгалтера, коли в штаті вашого підприєства є бухгалтери, які ведуть окремі ділянки обліку;
  • подання "нульової" звітності.
Довіривши бухгалтерію нашим професіоналам, Вам гарантований спокій і впевненість, що вся звітність подана вчасно і в повному обсязі, підтверджена первинними документами, без порушень і неточностей.

Бухгалтерські Послуги для ФОП

Вже давно розвіяний міф про те, що тільки штатний бухгалтер надає якісні послуги для ведення бізнесу. Все більше підприємств і просто фізичних осіб звертається за допомогою в аутсорсингові компанії. Саме там зібрані професіонали своєї справи, які здатні грамотно проконсультувати і навести порядок у вашій документації. На перший погляд може здатися, що бухгалтерський аутсорсинг необхідний тільки великим компаніям зі складною бухгалтерією, проте ФОП також нерідко потребує кваліфікованої допомоги. Про те навіщо потрібні бухгалтерські послуги для ФОП (ФОП) і де їх замовити в Києві далі в статті.

Дистанційні послуги бухгалтера практично не відрізняються від тієї роботи, яку виконує штатний фахівець. Однак це актуально в разі наявності цього штату, при цьому навіть маючи свого фахівця, компанії звертаються до аутсорсингу, щоб перевірити його роботу або оперативно виконати інше завдання, наприклад, терміново підготувати звіт для податкової. Дуже часто власники ФОП мають невелику кількість людей в підпорядкуванні, а то і зовсім не мають його. Відповідно всю бухгалтерську роботу необхідно виконувати самостійно.

У багатьох при заповненні звітності результату роботи ФОП виникають труднощі, що може спричинити за собою штрафи. Щоб зняти з себе тягар відповідальності і бути впевненим в правильності заповнення всієї документації, доцільно скористатися послугами аутсорсингової компанії. Це вигідно обом сторонам. Замовник, тобто власник ФОП або ФОП делегує обов'язки, пов'язані з веденням документації, а компанія-власник замовлення виконує її у відповідності з усіма вимогами закону і отримує свій прибуток. Протягом 20 років компанія «Авіста» успішно допомагає своїм клієнтам у веденні бухгалтерії, завдяки чому заробила хорошу репутацію на ринку.

У замовника є можливість вибрати для себе зручний спосіб роботи з аутсорсингової компанією, це можуть бути разові звернення (наприклад, щоб одноразово скласти звіт), періодичні (звернення раз в квартал для здачі податкової документації) і постійні (в цьому випадку протягом встановленого періоду бухгалтер на аутсорс веде всю вашу господарську та фінансову документацію). Найбільш поширені бухгалтерські послуги для ФОП:

Якщо вам потрібен висококваліфікований бухгалтер в Києві для супроводу ФОП, то звертайтеся в компанію «Авіста». Ми гарантуємо індивідуальний підхід до кожного клієнта, щоб ефективно і оперативно вирішувати поставлені завдання. За багаторічний досвід роботи компанії до нас звернулося безліч приватних підприємців і власників підприємств різної величини. Оцінити якість нашої роботи ви можете за численними відгуками. На сайті «Авіста» ви знайдете докладний перелік послуг, що надаються і ціни на них. Якщо вас цікавить інша інформація, ви завжди можете зв'язатися з менеджерами за контактними номерами телефонів.

Переваги роботи з аутсорсингової компанією «Авіста»:

  • досвід роботи 20 років;

  • тільки висококваліфіковані фахівці;

  • безкоштовний експрес аудит поточного стану бухгалтерії;

  • знижки на перший місяць обслуговування;

  • цілодобові консультації.
Безкоштовна консультація
Вкажіть свої контакти
Абсолютно безкоштовно
Made on
Tilda