Бухгалтерський аутсорсинг
на найвищому рівні
Ганна Єсипчук
Вітаю Вас на нашому сайті! Мене звуть Ганна Есипчук.

Я є засновником і керівником бухгалтерської фірми «Авіста», заснованої в березні 2000 року У бухгалтерії я більше 25 років. Постійно навчаюсь, розвиваюся в цій сфері. Не тому що «треба» а тому що люблю. Люблю цю професію, обожнюю цифри, таблиці, складні завдання. Кайфую коли вдається вирішити проблему клієнта. Коли приходять до мене з тривогою і сумнівами, а йдуть задоволені і життєрадісні. Коли вдається врятувати, допомогти, запобігти від штрафів, збитків та інших фінансових проблем.

Я ціную час кожного. Тому в нашій Авіста клієнта обслуговують комплексно. Не один бухгалтер, а ціла команда вузькопрофільних фахівців займаються вашою компанією. Адже не може одна людина досконально знати всі ділянки бухгалтерії. А зібравши консиліум можна знайти найточнішу відповідь на ваше запитання. При цьому мої фахівці постійно навчаються, обмінюються своїм досвідом і кейсами з колегами. З вашою компанією буде працювати ціла робоча група, склад якої визначаєте тільки Ви!

Ласкаво просимо до нас на обслуговування!
Моя Команда
Єсипчук Олена
Головний бухгалтер
Магеррамова Леся
Бухгалтер управлінського обліку
Слободянюк Тетяна
Бухгалтер управлінського та фінансового обліку
Радчук Тетяна
Головний бухгалтер
Шатохіна Марина
Бухгалтер ФОП
Боса Людмила
Бухгалтер управлінського обліку
Мартиненко Валентина
Спеціаліст з нарахування зарплати та обліку кадрів
Наші Ціни
ФОП 1-3 група
без найманих працівників
від 500 грн/міс
Підготовка та подача звітності (єдиний податок та ЄСВ)
Підготовка платежів (єдиний податок та ЄСВ)
Ведення книг доходів
Контроль відсутності заборгованості по податках
Допомога в реєстрації ФОП
Консультації 24/7
Замовити
ФОП 2-3 група
з найманими працівниками
від 1400 грн/міс
Підготовка та подача звітності (єдиний податок та ЄСВ)
Підготовка платежів (єдиний податок та ЄСВ)
Ведення книг доходів
Контроль відсутності заборгованості по податках

Допомога в реєстрації ФОП
Ведення кадрового обліку
Нарахування та виплата зарплати
Підготовка та подача звітності по зарплаті
Консультації 24/7

Замовити
Юридична Особа
без ПДВ
від 2500 грн/міс
Обробка первинної документації
Введення документації в 1С
Підготовка та подача звітності
Підготовка платежів по податках
Нарахування зарплати
Консультації 24/7

Замовити
Юридична Особа
з ПДВ
від 4000 грн/міс
Обробка первинної документації
Введення документації в 1С
Підготовка та подача звітності
Підготовка платежів по податках
Нарахування зарплати
Виписка та реєстрація податкових накладних
Ведення обліку ПДВ
ЗЕД
Консультації 24/7
Замовити
170 грн
Для 1-ї групи
170 грн
Для 2-ї групи
170 грн
Для 3-ї групи
170 грн
Для 1-ї групи
170 грн
Для 2-ї групи
170 грн
Для 3-ї групи
Відгуки Наших Клієнтів
Очень хочется поблагодарить компанию Ависта за профессионализм и индивидуальный подход к клиенту! Навели порядок в моей запущенной за год бухгалтерии. Цена более чем адекватная. Пользуюсь услугами уже четвёртый год. Проблем с налогами никаких нет. Еще раз спасибо.
ФЛП Екатерина
Работаем с Авистой уже более 6 лет, полное сопровождение ТОВ и нескольких ФОП !
За время сотрудничества проявили себя как команда профессионалов,
готовых всегда решать насущные вопросы
быстро и без лишних действий, что для нас очень важно!
Качество обслуживания на высоком уровне, следят за тенденциями и нововведениями в законодательстве Украины.
Рекомендуем!

Тимур
директор ТОВ "Вісі Дизайн"
До бухгалтерської фірми "Авіста"я звернувся понад 10 років тому: необхідний був супровід мого ФОП. Пізніше, відкрив ТОВ і навіть не на мить не сумнівався у своєму виборі-Авіста. Хочу сказати усім: якщо Ви ще не вирішили, хто саме буде вести податковий та бухгалтерський облік вашої фірми або плануєте змінити бухгалтера, звертайтесь в Авісту!!! Професійні, кваліфіковані та дуже уважні працівники, можливість з ними вирішити багато проблематичних питань, контроль усієї звітності (іноді здається цілодобовий), жодного штрафу за весь період. І головне-дуже приємний колектив, до якого хочеться приходити не тільки з робочих моментів. Дякую за багаторічну співпрацю!!!!
Віталій
директор ТОВ "Артек СК"
Вперше стикнулась з Авістою багато років назад - коли прийняла підприємство, яке було в неї на обслуговуванні. Підприємство розрослось і потребувало окремого бухгалтера. Звернула увагу, що «зачепитись» мені, як бухгалтеру , було нема за що. Тобто документи, що були відпрацьовані співробітниками фірми, були чітко структуровані, підшиті та, головне, повністю відповідали тим операціям, які були проведені в обліку. З тих пір ми підтримуємо зв'язок бо всі ми знаємо, яке бурхливе життя у нас в країні , закони, постанови , акти , інструкції постійно змінюються. Але Авіста завжди, підкреслюю – завжди, знаходить час для консультації чи просто обговорення любої бухгалтерської новинки. Завжди впевнено дівчата розрахують податки, зможуть нагадати про сплату його чи подання звітності, проконсультують як оптимізувати свої витрати та багато ще чого. Завжди привітні, усміхнені, впевнені та люб'язні. Дуже приємно з ними мати справу .
Надія
головний бухгалтер ТОВ "Промінь плюс"
Якщо ти сильна амбіційна людина?! Маєш свій бізнес, або хочеш мати! Хочеш прогресувати і розвиватися, мати стабільний зростаючий дохід?! Ти будеш віддаватися своїй справі на всі 100% ! Ти маєш право не хвилюватися про всякі там бухгалтерскі справи! Бо витрачаючи свій дорогоцінний час на всі ці додаткові питання, втрачаєш час розвитку своєї справи! А ,що саме важливе, ти не можеш все знати і бути компетентним в усьому, тим більше в нашій нестабільній державі, де зміни за змінами..І не на користь нам...Не економ ті, по суті копійки, звертайся в компетентну компанію, в моєму випадку це - Авіста! І спи спокійно, як я! Завжди вчасно звіти, сплати, інформація по новим вибрикам вищестоящіх! Бережіть свої нерви і час! Довірте все Авісті, вони за нас 100% з гарантією ! І Вам не прийде з налогової через 3-5 років лист з пенею у все Ваше життя, бо Ви сам десь, щось не правильно заплатили! Успіхів всім! Раджу з особистого досвіду! Не реклама! Дякую Вам, Авіста, що з Вами сплю спокійно!
Юлія
власниця магазину білизни
Поширені Запитання
Запитання:
Які з ваших послуг найчастіше затребувані?
Відповідь:
  • Постановка обліку.
  • Ведення бухгалтерського, податкового обліку юридичних осіб і фізичних осіб підприємців.
  • Подання усієї звітності юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців.
  • Відновлення бухгалтерського обліку підприємств і підприємців.
  • Консультування стосовно оподаткування.
Запитання:
Яка вартість послуг?
Відповідь:
Вартість бухгалтерського обслуговування визначається індивідуально і залежить від:
  • системи оподаткування;
  • кількості працівників;
  • кількості операцій;
  • наявності касових операцій;
  • наявності зовношньо-економічної діяльності;
  • обсягу документообігу.
Запитання:
Як буде організовано бухгалтерський аутсорсинг?
Відповідь:
Надання бухгалтерських послуг може бути організоване найбільш зручним способом для клієнта, а саме:
  • ведення всієї бухгалтерії від збору первинної документації до подання звітності;
  • виконання функцій головного бухгалтера, коли в штаті вашого підприєства є бухгалтери, які ведуть окремі ділянки обліку;
  • подання "нульової" звітності.
Контакти
+380 67 780 6250
avista2000avista@gmail.com
м. Київ пр-т Палладіна 32, оф. 126

Карта сайту
Безкоштовна консультація
Вкажіть свої контакти
Абсолютно безкоштовно
Як оплатити чек-лист?
1. Оплатіть суму замовлення 170 грн за реквізитами нижче (обов'язково напишіть ваше Ім'я та для якої групи посібник бажаєте придбати в призначенні платежу);
2.Заповніть пусті поля у цьому вікні та натисніть замовити;
3. Чекайте поки ми перевіримо інформацію та вишлемо посібник на вашу електронну пошту.

Реквізити:
ФОП Єсипчук Ганна Володимирівна
IBAN
UA893220010000026001310008031
ІПН/ЄДРПОУ
2871503564
АО УНІВЕРСАЛ БАНК
Призначення платежу: За чек лист ; Прізвище , ім'я