Бухгалтерський аутсорсинг
на найвищому рівні
Управлінський Облік у Києві
За 20 років нашої діяльності ми знаємо про бухгалтерію та податки все і навіть більше! Повний спектр бухгалтерських послуг для ФОП та юридичних осіб різних форм власності та видів діяльності. Організація та ведення бух. обліку, консультування, оптимізація податків, юридичний супровід. Забезпечимо ваш спокій та збережемо активи. Ми завжди на крок попереду!
Чому Потрібно Звернутися До Нас?
Проведемо
Безкоштовний Аудит
Бухгалтерського
і податкового обліку
Місяць Обслуговування
У Подарунок
При реєстрації ФОП
Надаємо Консультації
24 / 7
При укладанні договора
Переваги Бухгалтерського Аутсорсингу
  • Кваліфікація значно вища, оскільки компанія стикається постійно з різними підприємствами.
  • Повна відповідальність за ведення обліку.
  • Аутсорсинг дешевше, ніж утримувати штат працівників.
  • Немає витрат на організацію робочих місць, оплату лікарняних, відпускних.
  • Немає витрат на підписку бухгалтерських видань, оплату бухгалтерських програм, оплату тренінгів і семінарів для підвищення кваліфікації штатного бухгалтера.
Наші Ціни
ФОП 1-3 группа
без найманих працівників
від 500 грн/міс
Підготовка та подача звітності (єдиний податок та ЄСВ)
Підготовка платежів (єдиний податок та ЄСВ)
Ведення книгів доходів
Контроль відсутності заборгованості по податках
Допомога в реєстрації ФОП
Консультації
Замовити
ФОП 1-3 группа
з найманими працівниками
від 1300 грн/міс
Підготовка та подача звітності (єдиний податок та ЄСВ)
Підготовка платежів (єдиний податок та ЄСВ)
Ведення книгів доходів
Контроль відсутності заборгованості по податках

Допомога в реєстрації ФОП
Ведення кадрового обліку
Нарахування та виплата зарплати
Підготовка та подача звітності по зарплаті
Консультації

Замовити
Юридична Особа
без ПДВ
від 2500 грн/міс
Обробка первинної документації
Введення документації в 1С
Підготовка та подача звітності
Підготовка платежів по податках
Нарахування зарплати
Консультації

Замовити
Юридична Особа
з ПДВ
від 4000 грн/міс
Обробка первинної документації
Введення документації в 1С
Підготовка та подача звітності
Підготовка платежів по податках
Нарахування зарплати
Виписка та реєстрація податкових накладних
Ведення обліку ПДВ
ЗЕД
Консультації
Замовити
Додатково надаються такі послуги як: ведення первинної документації; ведення клієнт-банку; ведення взаєморахунків з контрагентами; робота с валютним контролем; відновлення бухгалтерського обліку; підготовка документів для перевірки; підготовка документів для отримання кредиту, договорів тощо.

Організація та ведення управлінського обліку.
Відгуки Наших Клієнтів
Очень хочется поблагодарить компанию Ависта за профессионализм и индивидуальный подход к клиенту! Навели порядок в моей запущенной за год бухгалтерии. Цена более чем адекватная. Пользуюсь услугами уже четвёртый год. Проблем с налогами никаких нет. Еще раз спасибо.
ФЛП Васильченко Е.В.
Работаем с Авистой уже более 6 лет, полное сопровождение ТОВ и нескольких ФОП !
За время сотрудничества проявили себя как команда профессионалов,
готовых всегда решать насущные вопросы
быстро и без лишних действий, что для нас очень важно!
Качество обслуживания на высоком уровне, следят за тенденциями и нововведениями в законодательстве Украины.
Рекомендуем!
Фролов Тимур
директор ТОВ "Вісі Дизайн"
До бухгалтерської фірми "Авіста"я звернувся понад 10 років тому: необхідний був супровід мого ФОП. Пізніше, відкрив ТОВ і навіть не на мить не сумнівався у своєму виборі-Авіста. Хочу сказати усім: якщо Ви ще не вирішили, хто саме буде вести податковий та бухгалтерський облік вашої фірми або плануєте змінити бухгалтера, звертайтесь в Авісту!!! Професійні, кваліфіковані та дуже уважні працівники, можливість з ними вирішити багато проблематичних питань, контроль усієї звітності (іноді здається цілодобовий), жодного штрафу за весь період. І головне-дуже приємний колектив, до якого хочеться приходити не тільки з робочих моментів. Дякую за багаторічну співпрацю!!!!
Віталій Поліховський
директор ТОВ "Артек СК"
Вперше стикнулась з Авістою багато років назад - коли прийняла підприємство, яке було в неї на обслуговуванні. Підприємство розрослось і потребувало окремого бухгалтера. Звернула увагу, що «зачепитись» мені, як бухгалтеру , було нема за що. Тобто документи, що були відпрацьовані співробітниками фірми, були чітко структуровані, підшиті та, головне, повністю відповідали тим операціям, які були проведені в обліку. З тих пір ми підтримуємо зв'язок бо всі ми знаємо, яке бурхливе життя у нас в країні , закони, постанови , акти , інструкції постійно змінюються. Але Авіста завжди, підкреслюю – завжди, знаходить час для консультації чи просто обговорення любої бухгалтерської новинки. Завжди впевнено дівчата розрахують податки, зможуть нагадати про сплату його чи подання звітності, проконсультують як оптимізувати свої витрати та багато ще чого. Завжди привітні, усміхнені, впевнені та люб'язні. Дуже приємно з ними мати справу .
Надія Жаленко
головний бухгалтер ТОВ "Промінь плюс"
Поширені Запитання
Запитання:
Які з ваших послуг найчастіше затребувані?
Відповідь:
  • Постановка обліку.
  • Ведення бухгалтерського, податкового обліку юридичних осіб і фізичних осіб підприємців.
  • Подання усієї звітності юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців.
  • Відновлення бухгалтерського обліку підприємств і підприємців.
  • Консультування стосовно оподаткування.
Запитання:
Яка вартість послуг?
Відповідь:
Вартість бухгалтерського обслуговування визначається індивідуально і залежить від:
  • системи оподаткування;
  • кількості працівників;
  • кількості операцій;
  • наявності касових операцій;
  • наявності зовношньо-економічної діяльності;
  • обсягу документообігу.
Запитання:
Як буде організовано бухгалтерський аутсорсинг?
Відповідь:
Надання бухгалтерських послуг може бути організоване найбільш зручним способом для клієнта, а саме:
  • ведення всієї бухгалтерії від збору первинної документації до подання звітності;
  • виконання функцій головного бухгалтера, коли в штаті вашого підприєства є бухгалтери, які ведуть окремі ділянки обліку;
  • подання "нульової" звітності.
Довіривши бухгалтерію нашим професіоналам, Вам гарантований спокій і впевненість, що вся звітність подана вчасно і в повному обсязі, підтверджена первинними документами, без порушень і неточностей.

Управлінський облік в Києві

Складно вирішити проблеми всередині компанії? Вам потрібна послуга управлінського обліку.

  • Що таке управлінський облік?

Управлінський облік для кожного підприємства - це збір, класифікація та аналіз фінансової та нефінансової інформації, яка формується в різних підрозділах компанії і використовується для поліпшення якісних показників роботи компанії.

Основна мета управлінського обліку - систематичне надання інформації, полегшує і підтримує прийняття оптимальних рішень керівними підрозділами. Управлінський облік схожий на бухгалтерський. Основні його аспекти регулюються внутрішніми документами компанії, які розробляються індивідуально.

У відповідності зі своїми потребами, адміністрацією визначаються:
  • методи передачі інформації;
  • інструменти обліку та аналізу;
  • засоби контролю за результатами.

Інструментами управлінського обліку можуть бути:
  • збалансована система показників і стратегічного управління;
  • аналіз і облік конкурентів;
  • аналіз витрат і ринкової позиції конкурентів;
  • діяльність з управління ефективністю і зниженням витрат;
  • формування відповідних бюджетів на основі фактичних показників;
  • планування заходів по формуванню доданої вартості;
  • облік прибутку;
  • поточний аналіз витрат, пов'язаних з обслуговуванням клієнтів;
  • калькуляція життєвого циклу продукту і його рентабельність;
  • аналіз витрат на стадії проектування товару;
  • аналіз взаємозв'язків між елементами якості.

Управлінський облік відіграє дуже важливу роль в процесі управління компанією.

  • Для чого потрібна ця послуга

Управлінський облік забезпечує керівництво компанії інформацією, яка спрямовується на виконання конкретних завдань. Управлінський облік повинен бути:
  • цілісним і систематичним;
  • відображати інформацію, відповідно до внутрішньої документації і регістрів бухгалтерського обліку;
  • зрозумілим для одержувачів інформації;
  • структурованим;
  • своєчасним і достатнім;
  • достовірним;
  • регулярним, згідно з отриманою інформацією в рівномірних часових проміжках;
  • відбитим для конкретного підприємства.

  • Переваги звернення в компанію "Авіста"

Співпраця з компанією «Авіста» - це надійне партнерство і можливість налагодити професійні зв'язки, а також примножити свій фінансовий результат багаторазово.
Наші переваги:
  • досвід роботи експертів компанії більше 20 років;
  • безкоштовний експрес-аудит поточного стану бухгалтерії;
  • місяць обслуговування при реєстрації ФОП;
  • професійні консультації 24/7.

Компанія «Авіста» - професійні послуги для малого та середнього бізнесу в Україні. Ми підтримуємо клієнтів в складному торговому середовищі, допомагаючи їм виконувати різні норми, стандарти і вимоги законодавства.

Експерти «Авіста» здатні забезпечити узгодженість і високу якість обслуговування, відповідно до діючих стандартів обліку та фінансової звітності. Завдання нашої команди - надати можливість клієнтам вести і розвивати свій бізнес на внутрішньому і світовому ринку. Ми працюємо в Києві та інших регіонах України.

Ціна на послугу з управлінського обліку розраховується індивідуально, виходячи з потреб компанії, обсягу запитуваної інформації та часу на виконання завдання.

Ми гарантуємо:
  • професіоналізм;
  • індивідуальний підхід;
  • бездоганний сервіс;
  • доступну ціну.

Якщо ви зацікавлені в наших послугах, але не знаєте, як замовити - заповніть зворотний форму або телефонуйте нашому менеджеру. Ми вирішимо будь-які ваші проблеми.



Безкоштовна консультація
Вкажіть свої контакти
Абсолютно безкоштовно