Бухгалтерський аутсорсинг
на найвищому рівні
Реєстрація ФОП
За 20 років нашої діяльності ми знаємо про бухгалтерію та податки все і навіть більше! Повний спектр бухгалтерських послуг для ФОП та юридичних осіб різних форм власності та видів діяльності. Організація та ведення бух. обліку, консультування, оптимізація податків, юридичний супровід. Забезпечимо ваш спокій та збережемо активи. Ми завжди на крок попереду!
Чому Потрібно Звернутися До Нас?
Проведемо
Безкоштовний Аудит
Бухгалтерського
і податкового обліку
Місяць Обслуговування
У Подарунок
При реєстрації ФОП
Надаємо Консультації
24 / 7
При укладанні договора
Переваги Бухгалтерського Аутсорсингу
  • Кваліфікація значно вища, оскільки компанія стикається постійно з різними підприємствами.
  • Повна відповідальність за ведення обліку.
  • Аутсорсинг дешевше, ніж утримувати штат працівників.
  • Немає витрат на організацію робочих місць, оплату лікарняних, відпускних.
  • Немає витрат на підписку бухгалтерських видань, оплату бухгалтерських програм, оплату тренінгів і семінарів для підвищення кваліфікації штатного бухгалтера.
Наші Ціни
ФОП 1-3 группа
без найманих працівників
від 500 грн/міс
Підготовка та подача звітності (єдиний податок та ЄСВ)
Підготовка платежів (єдиний податок та ЄСВ)
Ведення книгів доходів
Контроль відсутності заборгованості по податках
Допомога в реєстрації ФОП
Консультації
Замовити
ФОП 1-3 группа
з найманими працівниками
від 1200 грн/міс
Підготовка та подача звітності (єдиний податок та ЄСВ)
Підготовка платежів (єдиний податок та ЄСВ)
Ведення книгів доходів
Контроль відсутності заборгованості по податках

Допомога в реєстрації ФОП
Ведення кадрового обліку
Нарахування та виплата зарплати
Підготовка та подача звітності по зарплаті
Консультації

Замовити
Юридична Особа
без ПДВ
від 2000 грн/міс
Обробка первинної документації
Введення документації в 1С
Підготовка та подача звітності
Підготовка платежів по податках
Нарахування зарплати
Консультації

Замовити
Юридична Особа
з ПДВ
від 3500 грн/міс
Обробка первинної документації
Введення документації в 1С
Підготовка та подача звітності
Підготовка платежів по податках
Нарахування зарплати
Виписка та реєстрація податкових накладних
Ведення обліку ПДВ
ЗЕД
Консультації
Замовити
Додатково надаються такі послуги як: ведення первинної документації; ведення клієнт-банку; ведення взаєморахунків з контрагентами; робота с валютним контролем; відновлення бухгалтерського обліку; підготовка документів для перевірки; підготовка документів для отримання кредиту, договорів тощо.

Організація та ведення управлінського обліку.
Відгуки Наших Клієнтів
Очень хочется поблагодарить компанию Ависта за профессионализм и индивидуальный подход к клиенту! Навели порядок в моей запущенной за год бухгалтерии. Цена более чем адекватная. Пользуюсь услугами уже четвёртый год. Проблем с налогами никаких нет. Еще раз спасибо.
ФЛП Васильченко Е.В.
Работаем с Авистой уже более 6 лет, полное сопровождение ТОВ и нескольких ФОП !
За время сотрудничества проявили себя как команда профессионалов,
готовых всегда решать насущные вопросы
быстро и без лишних действий, что для нас очень важно!
Качество обслуживания на высоком уровне, следят за тенденциями и нововведениями в законодательстве Украины.
Рекомендуем!
Фролов Тимур
директор ТОВ "Вісі Дизайн"
До бухгалтерської фірми "Авіста"я звернувся понад 10 років тому: необхідний був супровід мого ФОП. Пізніше, відкрив ТОВ і навіть не на мить не сумнівався у своєму виборі-Авіста. Хочу сказати усім: якщо Ви ще не вирішили, хто саме буде вести податковий та бухгалтерський облік вашої фірми або плануєте змінити бухгалтера, звертайтесь в Авісту!!! Професійні, кваліфіковані та дуже уважні працівники, можливість з ними вирішити багато проблематичних питань, контроль усієї звітності (іноді здається цілодобовий), жодного штрафу за весь період. І головне-дуже приємний колектив, до якого хочеться приходити не тільки з робочих моментів. Дякую за багаторічну співпрацю!!!!
Віталій Поліховський
директор ТОВ "Артек СК"
Вперше стикнулась з Авістою багато років назад - коли прийняла підприємство, яке було в неї на обслуговуванні. Підприємство розрослось і потребувало окремого бухгалтера. Звернула увагу, що «зачепитись» мені, як бухгалтеру , було нема за що. Тобто документи, що були відпрацьовані співробітниками фірми, були чітко структуровані, підшиті та, головне, повністю відповідали тим операціям, які були проведені в обліку. З тих пір ми підтримуємо зв'язок бо всі ми знаємо, яке бурхливе життя у нас в країні , закони, постанови , акти , інструкції постійно змінюються. Але Авіста завжди, підкреслюю – завжди, знаходить час для консультації чи просто обговорення любої бухгалтерської новинки. Завжди впевнено дівчата розрахують податки, зможуть нагадати про сплату його чи подання звітності, проконсультують як оптимізувати свої витрати та багато ще чого. Завжди привітні, усміхнені, впевнені та люб'язні. Дуже приємно з ними мати справу .
Надія Жаленко
головний бухгалтер ТОВ "Промінь плюс"
Поширені Запитання
Запитання:
Які з ваших послуг найчастіше затребувані?
Відповідь:
  • Постановка обліку.
  • Ведення бухгалтерського, податкового обліку юридичних осіб і фізичних осіб підприємців.
  • Подання усієї звітності юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців.
  • Відновлення бухгалтерського обліку підприємств і підприємців.
  • Консультування стосовно оподаткування.
Запитання:
Яка вартість послуг?
Відповідь:
Вартість бухгалтерського обслуговування визначається індивідуально і залежить від:
  • системи оподаткування;
  • кількості працівників;
  • кількості операцій;
  • наявності касових операцій;
  • наявності зовношньо-економічної діяльності;
  • обсягу документообігу.
Запитання:
Як буде організовано бухгалтерський аутсорсинг?
Відповідь:
Надання бухгалтерських послуг може бути організоване найбільш зручним способом для клієнта, а саме:
  • ведення всієї бухгалтерії від збору первинної документації до подання звітності;
  • виконання функцій головного бухгалтера, коли в штаті вашого підприєства є бухгалтери, які ведуть окремі ділянки обліку;
  • подання "нульової" звітності.
Довіривши бухгалтерію нашим професіоналам, Вам гарантований спокій і впевненість, що вся звітність подана вчасно і в повному обсязі, підтверджена первинними документами, без порушень і неточностей.

Реєстрація ФОП

Фізична особа - підприємець (або ФОП) - одна з форм господарської діяльності. Вона передбачає самостійне, на власний розсуд і ризик ведення бізнесу. ФОП відноситься до мікро підприємництва. Він веде бізнес самостійно або може мати найманих працівників в кількості до 10 чоловік. ФОП здійснює діяльність, яка не заборонена законом, спрямовану на отримання прибутку і на досягнення власних економічних цілей.

Право реєструватися підприємцем мають працездатні особи, які досягли встановленого законом віку, діяльність яких не обмежена нормативними документами. Стаття 51 Цивільного Кодексу України наділяє ФОП такими ж правами і обов'язками, що і юридичних осіб. Підприємець несе відповідальність за свої дії особисто і своїм майном.

Чому вигідно передати реєстрацію ФОП на аутсорс?

Інформацію про те, як правильно вибрати вид діяльності (КВЕД), форму оподаткування і організувати ведення первинного обліку можна отримати від друзів, що діють ФОП, з книг, журналів, посібників або з інтернету. Але ви ніколи не можете бути впевненими в достовірності використаних даних і правильності своїх дій.

Людині без практичного досвіду роботи підприємцем складно розібратися з правилами ведення готівки або безготівкових операцій, обмеженнями за видами діяльності, з ліцензіями, дозволами або формуванням пакета статутних документів.

Швидке, правильне і ефективне вирішення цієї проблеми можливе, якщо передати реєстрацію ФОП на аутсорс.

Переваги реєстрації ФОП "під ключ":

  • швидкий підбір КВЕД саме для вашого виду діяльності;

  • правильний і оптимальний вибір виду та форми оподаткування для ефективної роботи;

  • комплексна консультація;

  • юридичне оформлення;

  • консультація з питань ведення бухгалтерського обліку та оформлення первинних документів.

Співпраця з компанією «Авіста» - це можливість заощадити кошти. Адже не потрібно утримувати штатну одиницю бухгалтера і робоче місце, оплачувати вартість бухгалтерських програм та інших витрат. Доручивши всю «брудну» роботу з документами фахівцям компанії «Авіста», ви отримаєте спокій і впевненість у завтрашньому дні.

Ми гарантуємо:

  • правильне, своєчасне і в повному обсязі ведення документації;

  • дотримання чинного законодавства та відповідність нормативним документам;

  • відсутність порушень і неточностей в документах;

  • професійний підхід до роботи і до кожного клієнта.

Переваги звернення в компанію "Авіста»

Чи не стати «на граблі» і ефективно працювати в майбутньому допоможе співпраця з компанією «Авіста». Наші переваги:

  • досвід роботи на ринку - більше 20 років;

  • безкоштовний експрес-аудит поточного стану ведення бухгалтерського обліку;

  • цілодобова професійна податкова і юридична консультація по будь-яких питань 24/7;

  • місяць безкоштовного обслуговування в разі реєстрації ФОП;

  • професійна постановка або відновлення бухгалтерського, податкового обліку в ФОП і по іншим видам господарської діяльності;

  • складання та подання всіх видів звітності ФОП і не тільки.

Чи плануєте бізнес і не знаєте з чого почати? Тоді реєструйте ФОП у компанії «Авіста» м.Київ та впевнено працюйте над задоволенням власних економічних цілей. Ми знаємо, як вирішити ваші проблеми.
Безкоштовна консультація
Вкажіть свої контакти
Абсолютно безкоштовно
Made on
Tilda